弊社便の欠航・遅延により発生した費用(交通費・宿泊費)の精算を申請するためのフォームです。
当申請フォームは、JALからメールまたはご案内用紙で立替費用精算に関わるご案内をお受け取りいただいたお客さまがご利用いただけます。
※金融機関口座への振り込み手続きには弊社での精算申請受領から1か月程要します。
多数の便で遅延・欠航が発生した場合など、状況によっては2か月程度かかる場合もございますのであらかじめご了承ください。
This is a form to apply for reimbursement of expenses (transportation and accommodation) incurred due to flight cancellation or delay.
This application form is available only to customers who have received the information about expense reimbursement from JAL by e-mail or guide.
Please note that it takes about one month from the date of receipt of the reimbursement form from JAL for the reimbursement to be transferred to your financial institution's account.
Please note that it may take up to two months depending on circumstances, such as when many flights are delayed or cancelled.
個人情報の取り扱いについて
Privacy Policy
ご入力いただく個人情報の取り扱いにつきましては、以下をご確認ください。
GDPRにおける個人データの取り扱いについては以下を参照ください。
Please confirm the following regarding the handling of personal information you enter.
Please see "JAL Group Airlines: Processing of Personal Data in GDPR"
JAL立替費用精算 申請フォーム 申請対象について
JAL Expense Reimbursement Request Form Eligibility
本申請は、日本の金融機関口座をお持ちの方が対象となります。
日本の金融機関口座をお持ちでない場合は、恐れ入りますが日本航空空港係員にお申し出ください。
空港を離れた後の場合、ヘルプ・お問い合わせからご連絡をお願いいたします。
This application is intended for customers who have a Japanese financial institution account.
If you do not have a Japanese financial institution account, please contact to Japan Airlines airport staff.
If you are no longer at the airport, please contact us from Help & Contacts.